Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 21 Nov 2012 23:25:28 +0100

W liście datowanym 21 listopada 2012 (23:04:23) napisano:

> Też niekoniecznie. Mnie się przydaje okazjonalnie. W pracy
> mam dwa monitory, w domu jeden, i w pracy *czasem* korzystam
> z dwóch jednocześnie, a w domu *czasem* mi brakuje drugiego.
> Najsilniej wykorzystujÄ™ dwa monitory przy pisaniu maili na
> podstawie danych z arkuszy albo przy ręcznym "konwertowaniu"
> dokumentów z jakiejś dziwnej formy na normalną.

Wtrącę się w dyskusję - ja, przy pracy z dwoma wyświetlaczami
zazwyczaj na jednym działam aktywnie, a drugi jest "statyczny" -
wyświetlona jest na nim dokumentacja, instrukcja, opis... Generalnie
coś "tylko do odczytu", co się rzadko zmienia. Może dlatego, że
nie mogę się przyzwyczaić do przechodzenia pomiędzy wyświetlaczami.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub