Re: Montaż dźwięku – słuchawki

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 19 Nov 2012 18:24:26 GMT

On 2012-11-19, Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:
> Wiesz - nie sama produkcja na ich cenę wpływ ma. W nich jest faktycznie
> nakładzione tyle sprytnej elektroniki, że można się zdziwić. :) Ja tam nie
> żałuję ani pięciu groszy wydanych na EIZO. :D

Ja do środka nie zaglądałem, ale przy EIZO naprawdę ma się wrażenie,
że ktoś pomyślał o użytkowniku (tzn. nie tylko o tym, żeby mu opchnąć
towar).

Też nie żałuję ani grosza z wydanej kasy, choć w sumie jest to dosyć
tani model jak na EIZO (dałem 1300 zł za 20"). Kolory super (a jest
to model biurowy... :)), podświetlenie bez zarzutu, oczy się nie męczą.
Tak naprawdę jest to mój pierwszy stacjonarny LCD i byłem w szoku, gdy
dowiedziałem się, że wciąż istnieją modele bez tzw. trybu "text".

pozdrawiam,
PK