Re: Internet z UPC - jak skonfigurować dwa routery?

Autor: WAM <nospam_at_nowam.nopl.pl>
Data: Sun, 18 Nov 2012 10:26:50 +0100

On Sun, 18 Nov 2012 08:16:39 +0100, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl> wrote:

>Chciałbym więc podłączyć inny router WiFi (stary D-link). Moja wiedza w
>konfigurowaniu takiego zestawu jest na tyle marna, że poległem, gdy
>tylko podłączyłem kabel sieciowy z Thomsona do D-linka. Komputer zgłosił
>konflikt IP i tyle.
1. NTG :) szukaj grupy o sieciach

2. Widocznie oba routery mają to samo IP, do wyboru masz:

a) Połącz LAN Thomson do LAN D-Link, zmień na D-linku na inny adres z
tej samej puli co ma Thomson.

b) Połącz LAN Thomson do WAN D-Link, ustaw w D-Linku na WAN adres z
puli LAN Thomson (lub jesli LAN Thomson ma DHCP to w D-linku mozesz
wlaczyc klienta DHCP na WAN) a w LAN D-link ustaw inną pulę adresową.

WAM