Internet z UPC - jak skonfigurować dwa routery?

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Sun, 18 Nov 2012 08:16:39 +0100

Witam,

Jak pewnie niektórzy wiedzą - nowy router Thomson dodawany przez UPC do
usługi internetu - jest do dupy. WiFi działa w nim przez kilkadziesiąt
minut, potem trzeba resetować router, bo przestaje działać.

Chciałbym więc podłączyć inny router WiFi (stary D-link). Moja wiedza w
konfigurowaniu takiego zestawu jest na tyle marna, że poległem, gdy
tylko podłączyłem kabel sieciowy z Thomsona do D-linka. Komputer zgłosił
konflikt IP i tyle.

Poradźcie, jak poprawnie podłączyć i skonfigurować taki zestaw routerów.
Thomson ma działać jako połączenie kablowe (dwa komputery po skrętce),
D-link wyłącznie do łączności bezprzewodowej.

--
MN