Re: Soft do SSD - backup

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 18 Nov 2012 00:19:19 +0100

Użytkownik Latet napisał:

> lub jego młodszego brata (obsługuje GPT):
> http://www.terabyteunlimited.com/image-for-dos.htm

Zgaduje, ze trzeba go wystartowac z plyty. Wiec trzeba miec plyte :)
Skoro i tak platny to w sumie ten nizej bylby dla mnie wygodniejszy.
Musze poszukac czym do tej pory robilem...

> Chyba, że pytasz o coś, co działa pod Windows, to wtedy polecam:
> http://www.terabyteunlimited.com/image-for-windows.htm

Zapewne i tak nie zrobi obrazu dysku systemowego SSD bez przebootowania
sie.

> z tym że ten program działa za darmo tylko 30 dni.

Cena moze nie mala, ale akceptowalna... :)