Re: Soft do SSD - backup

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun, 18 Nov 2012 00:05:25 +0100

> Może ktoś polecić domowe (darmowe) narzędzie, software, ktore najlepiej sie
> sprawdza w robieniu "zrzutu" obrazu dysku SSD do pliku (na HDD).

Od lat uĹźywam, uwielbiam i polecam:
http://www.terabyteunlimited.com/bootit-next-generation.htm

lub jego młodszego brata (obsługuje GPT):
http://www.terabyteunlimited.com/image-for-dos.htm

Chyba, że pytasz o coś, co działa pod Windows, to wtedy polecam:
http://www.terabyteunlimited.com/image-for-windows.htm
z tym że ten program działa za darmo tylko 30 dni.

Z tego co wiem, tego typu programom nie robi róşnicy, czy dysk jest hdd czy ssd
(jeśli od tej reguły są wyjątki, to chętnie je poznam).

latet