Re: Jakie losy Blu-ray w pecetach?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 16 Nov 2012 23:29:11 +0100

Użytkownik Ghost napisał:

> Kolumny piec razy drozsze od sluchawek nie dorownuja im (naturalnie poza
> sila basu, ktora de facto odbiera sie calym cialem)

Ogólnie rzecz biorąc co kto lubi. Ja np. nie lubie miec nic na uszach,
na glowie, nawet bezprzewodowych. Z kolei sasiedzi nie podzielajÄ… tego,
ze nie lubie sluchawek. A mam, wypasione takie, drozsze od... nie wiem
czego ;) Uzywam sporadycznie i srednio mi sie na nich slucha. Choc
jakosc maja dobra. na 5+ ;)