Re: jaka drukarka, czy są urządzenia wielofunkcyjne z CCD?

Autor: Andy Niwinski <andyniwinski_at_interia.pl>
Data: Fri, 16 Nov 2012 12:34:54 +0100

"marsel" <marcin_at_pl> schrieb im Newsbeitrag

> Możesz podać namiary na ten toner za 40Euro, albo chociaż producenta?
> Na ile kartek starcza taki komplet tonerów i ile wytrzymuje bęben?

Aha, tonery - czarny 2200 do 2500 stron, kolory 1400-1600 przy 5% pokryciu.
Startowy toner miał być na 700 stron, dwa razy go trzpałem, jak płakał, że
jest pusty. Przy drugim razie zamontowałem hebelek do resetowania i jeszcze
300 stron wydrukował bez utraty jakości. Gdzieś tak 1300 stron wydrukowałem
na nim.

Bęny teoretycznie wytrzymują 15000 stron. Teoretycznie, bo wymieniać trzeba
jak licznik te 15 tysięcy zliczy. A resetowanie licznika z panela sterowania
trwa 15 sekund i bęben drukuje i drukuje.