Re: Montaż dźwięku - słuchawki

Autor: Corran <corran.pl_at_gmail.com>
Data: Thu, 15 Nov 2012 13:39:34 -0800 (PST)

W dniu czwartek, 15 listopada 2012 20:56:01 UTC+1 użytkownik $heikh el $hah napisał:

> A na UJ-ocie pracownia TV kosztowała kilka milionów złotych i jest już
>
> przestarzała, a pracownię "radio" mamy po prostu w Radiu Kraków. Tylko
>
> te zajęcia, nie wiedzieć skąd wzięte, mamy w pracowni komputerowej na
>
> darmowym softwarze...

Na akustyce pracowni TV nie miałem - bo i na co mi. Software mieliśmy legalny Windows XP, Samplitude, SoundPlan i Ease. Darmowe programy tez były w użyciu (np. Audacity - bardzo dobre narzędzie). Na innych laborkach - były legalne Matlab (przetwarzanie sygnałów) czy LabView. Sporo było też prac magisterskich i doktorskich odpalanych często na starych sprzętach (często ciekawe bardzo programy).

Słuchawki były oczywiście dostępne - od opiekuna sali, nie leżały sobie luzem cały czas.

Fajnie wspominam ultrasonokardiograf z zajęć z ultradźwięków, albo aparaty słuchowe i software do ich ustawiania.

Politechnika Wrocławska