jaka drukarka, czy są urządzenia wielofunkcyjne z CCD?

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Thu, 15 Nov 2012 22:36:28 +0100

witam

Drukuje mało na moim hp 5550, więc prawie za każdym razem mam
pozasychane tusze. Nie bardzo mi to przeszadza bo mam w pracy drukarkę
czarnobiałą laserową bez ograniczeń, więc 99% dokumantów drukuje na
niej. Jednak dziecko do szkoły "na jutro rano" coraz częściej potrzebuje
coś mieć, a często w kolorkach.....

Tak więc czeka mnie wydatek. najchętniej wydam worek pieniędzy na małe
urządzenie wielofunkcyjne ze skanerem CCD są takie? raczej nie, więc
przejdźmy do drukarek. Najlepiej żeby im tusze nie zasychały i były
oddzielne - nie jak w HP - pakiecik. Czy drukowanie jeden raz w roku
spowoduje zaschnięcie głowicy w.. epsonie canonie itp?
Może pójść w kierunku wifi? CZy da się na takiej drukarce drukować z
obcego laptopa w którym nie ma sterowników do tej konkretnej drukarki?
z telefonu z androidem?
Ogólnie niemam uprzedzeń, ale wiem że można nieźle "wtopić", niewiem, w
drogie tusze, psujący się model.... dlatego pytam tutaj, polećcie coś.
ToMasz