Re: SSD a pagefile

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed, 14 Nov 2012 18:49:23 +0100

Dnia Wed, 14 Nov 2012 14:28:18 +0100, doom3 napisa³(a):

> Ludzie tak czy inaczej troche powariowali z tym "oszczedzaniem" SSD... one
> maja przy normalnym uzytkowaniu wytrzymac o wiele dluzej niz konwencjonalne
> napedy, jasne ograniczona ilosc zapisow itp, ale jakby to przelozyc na os
> czasu to nagle okaze sie, ze mtbf wyjdzie o wieeeeeeeele wiekszy niz w
> mechanicznych.

Nie wiem sk±d bierzesz swoje rewelacje, ale jakby by³o tak jak piszesz
to SSD od dawna królowa³by we wszelkich macierzach dyskowych, w których
wymaga siê g³ównie wydajno¶ci. A tymczasem "normalne" dyski SSD - takie
dla luserów - w ogóle nie s± oferowane do zastosowañ SAN. Kiedy¶
widzia³em te¿ statystykê jasno wykazuj±c± niewielk± trwa³o¶æ tych
napêdów w takich zastosowaniach.

--
M.
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/