Re: jak zobaczyć komendy POST przy bootowaniu (laptop)?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 14 Nov 2012 13:21:22 +0100

Andrzej Lawa in news:50a35205$1_at_news.home.net.pl
[................]
> JesteÅ› odporny...

a Tobie co dzisiaj sie stalo? :) nie napisalem jak k. w rowie, ze slucham
piszącego PK, jak sobaka gospochy i że pewnie sie rąbnąłem? Ty też czytasz
to, co chcesz widziec?

> Twoje pytanie jest NTG - zapytaj się na właściwej grupie jak
> skonfigurować wyświetlanie komunikatów podczas startu twojego systemu.

"twojego systemu"... wiesz, jak to groteskowo brzmi? :) nie wiesz...
"Twojego"... 260 miliardow ludzi to cudo uzywa, a pytanie okazuje sie
niszowe :):) nie rozmieszaj.
i daj sobie spokój z dozorcostwem, jesli wolisz pytania o spawy na obudowie
i karcie graficznej, to czytaj grupe o "spawach na obudowie i kartach graf."