Re: Platforma pod domową wirtualizacje (G620 vs AMD Trinity)

Autor: NiusOnly <_nius_only__at_gazeta.pl>
Data: Wed, 14 Nov 2012 09:55:06 +0100

W dniu 2012-11-13 17:44, Jaskiniowiec pisze:

> Wbudowana k. graficzna ma o tyle sens, ze zuzywa mniej energii wobec
> osobnej karty, a zawsze sie przyda, no i jest (umowmy sie) darmowa.
> Dodatkowa energooszczedna grafika swoje kosztuje.
> Docenisz monitor podpiety pod ta platforme jak bedziesz robil upgrade,
> albo mial problemy ;] Przez siec wszystkiego zrobic sie nie da.

Doceniam karty graficzne ale w 99,99% przypadków nie będę z niej
korzystał. Serwer będzie stał w miejscu gdzie nie będę miał fizycznego
dostępu więc tym bardziej jest mi zbędna. Jak będę coś robił to po
prostu na ten czas wtyknę jakąś kartę i tyle. Z drugiej strony jeśli ta
karta na chipsecie nie zużywa za dużo prądu to mi w niczym nie przeszkadza.
Apropos przewagi AMD nad Intelem to Pentium G620 też ma wbudowaną kartę
graficzną.

M.