Re: Montaż dźwięku – słuchawki

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Tue, 13 Nov 2012 21:33:01 +0100

W dniu 2012-11-13 21:25, PK pisze:

> Aparat składa się z wielu elementów. "Made in" aparatu odnosi się
> do miejsca montażu. Montaż robi się w krajach z tanią siłą roboczą
> (Chiny, Indie, Polska, Rumunia, Meksyk itp). No i ja mam np. służbowy
> laptop "Made in Poland", co jest w sumie dosyć zabawne.
>
> Fabryki w bogatych krajach to zazwyczaj high-tech. Czyli np. w Japonii
> powstaje optyka i matryca, a montaż i reszta elementów jest z Chin.
>
> Ten high-tech też powoli przenosi się do Państwa Środka, choć niektóre
> rzeczy jeszcze długo nie będą tam powstawały. Koncerny generalnie nie
> [...]

Toteż nie twierdzę, że produkty "made in china" są gorsze, bo zawsze
kupuję te z renomowanych firm, które potrafią zadbać o jakość.
Ostatnio problem był tylko z Olympusem. Poszedł na gwarancji i już 2
tyg. nie wraca, a czytałem właśnie, że ta firma nie udziela praktycznie
żadnego wsparcia po zakupie, więc odradzam.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$