Re: słuchawki dla gracza

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 08:55:56 +0100

dcim24 nabazgrał(a):

> Słyszałeś, jak działają?, interesują mnie sprzęt i praktyczne
> doświadczenia z nim.

Mam takie w domu dla tego polecam a długo szukałem czegoś co by mi
odpowiadało. Grają napradę dobrze do tego są lekki na głowie i nie męczy się
głowa praz uszy co w innych mnie własnie wqr.... o
Audiofilem nie jestem jak by co więc pewnmie inni polecą lepsze ale skoro
nie słychać różnicy to po co przepłacać ??