Re: słuchawki dla gracza

Autor: the_foe <the_foe_at_wupe.pl>
Data: Sat, 10 Nov 2012 02:22:39 +0100

W dniu 2012-11-08 20:32, dcim24 pisze:
> Witam,
> Poproszę o poradę w następującej kwestii. Szykuję prezent mikołajowy.
> Chcę kupić synowi słuchawki o następujących cechach:
> przewodowe
> z mikrofonem
> podłączane do karty dźwiękowej lub aktywnych głośników.
> Budżet 200-300 zł.
> Słuchawki powinny mieć dużą odporność na skręcenia, naderwania itp. Nie
> macie pojęcia, jakich zniszczeń może dokonać 16-latek podczas normalnej
> obsługi komputera.
> Mam nadzieję, że niniejszy mail zostanie zaklasyfikowana jako "tak grupa"
> [...]

znacie sytuacje, kiedy jakis drobny ficzur raz uzyty juz staje sie
niezbedny. jesli chodzi o sluchawki to ja juz nie jestem w stanie uzywac
innych niz te ktore mają w kablu potencjometr głośności. USstawiona mam
głośnośc na maxa i reszte robie z pokretla.
Pisze to, bo jestem fanatykiem tego rozwiazania i uwazam ze kazdy
powinien je stosowac ;)

--
the_foe