Re: [Re]instalacja systemu

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun, 11 Nov 2012 20:54:34 +0100

U偶ytkownik "Rados艂aw Sok贸艂" napisa艂 w wiadomo艣ci grup
> Dlatego o SSD generalnie powinni raczej zapomnie膰 ci, kt贸rzy
> chc膮 szyfrowa膰 ca艂o艣膰 danych. A przy szyfrowaniu cz臋艣ci trze-
> ba pami臋ta膰, 偶e nie pozostaje to bez znaczenia dla wydajno艣ci
> i trwa艂o艣ci jednostki SSD.

Dlatego zastanawia mnie co za geniusz wymy艣li艂 SSD + szyfrowanie ca艂ego
dysku w du偶ej firmie. ;)
Pod swoj膮 opiek膮 mia艂em z 50 laptop贸w z SSD (dla pracownik贸w wy偶szego
szczebla) i ze 100 z zwyk艂ym HDD (normalni).
Ale to nie moje pieni膮dze to si臋 nie wtr膮ca艂em.