Prośba o ocenę dysku Spin Retry Count

Autor: kazio101 <snz_at_karafaik.ok>
Data: Sun, 11 Nov 2012 19:50:44 +0000

http://i1293.photobucket.com/albums/b588/pongo10/SpinRetryCount.jpg

Komputer ma problemy ze startem. Naprawa z płyty instalacyjnej Win7 nie
pomogła. Pomyślałem - dysk siada. Po testach okazało się że były błędy
na dysku które usunąłem oprogramowaniem jakie jest w Win7. Startuje
niekiedy od razu ale BIOS pokazuje siÄ™ dwukrotnie. Dawniej po pierwszej
odsłonie informacji BIOS-u był ekran ładującego się Win7. Często Windows
proponuje naprawę która nie pomaga.
Czy ten Spin Retry Count z czerwonym paskiem oznacza uwalony dysk? Czy
mogę sprawdzić czy ten niepoprawny parametr jest powodem problemów? Mam
na myśli metodę prostszą niż formatowanie i instalowanie wszystkiego od
nowa.