Aktualizacja biosu pod nowy procesor

Autor: Rafał <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat, 10 Nov 2012 09:32:28 +0100

Jakiś czas temu kupiłem płytę główną Asus P8P67 LE i zamierzam
do niego dokupić od razu procesor Ivy Bridge.
Z tego co wiem płyta ma stary bios i jeśli zamierzam założyć
wspomniany procesor to muszę zaktualizować bios.

Czy można to zrobić na nowym procesorze, czy trzeba na chwilę
zakombinować stary (Sandy Bridge) by na tym podnieść bios.