Re: ktory monitor ma taki ficzer

Autor: Salata <salata_at_interia.nospam.pl>
Data: Mon, 05 Nov 2012 23:18:12 +0100

W dniu 2012-11-05 19:59, K pisze:
> witam,
> znajomy poszukuje monitora ktory bedzie mial dwa wejscia DVI lub jedno
> DVI i jedno VGA. monitor musi absolutnie posiadac ficzer pozwalajacy
> przelaczac sie pomiedzy wyjsciami za pomoca jednego przycisku bez
> bladzenia po menu. wielkosc matrycy 19-22", cena do 1k pln.
> czy ktos zna taki model?

Moj Dell 2209WA ma takie cos. Cena ponize 1k pln, IPS, 16:10 i
1680:1050. Nie wiem jak z dostepnoscia, ale wydaje mi sie, ze z drugiej
reki za smieszne pieniadze mozna go dostac. Kupilem pol roku drugi za
400 zl z roczna gwarancja. Jakos obrazu rewelacyjna. Pewnie nowe Delle
tez maja taka opcje, ale teraz juz kazdy to 16:9 niestety. W pracy mam
Fujitsu 19" 5:4 takze z taka funkcja, ale one podobno kosztowaly blizej
300Euro za nowe.

--
regards
Salata