po długim postoju komputer nie uruchamia się

Autor: dddddd <nieprawidlowyadresemail_at_wp.pl>
Data: Sun, 04 Nov 2012 20:03:00 +0100

Witam,
Po długim postoju (nie wiem, pewnie ze 3 lata) chciałem uruchomić
komputer stacjonarny. Dysku jeszcze nie podłączałem, zasilacz startuje,
ale wentylatorek na karcie graficznej (chyba GF 7600) nie włącza się
(ale może nie włączał się od razu). Zgaduję że nie działa karta
graficzna lub AGP - monitor VGA nic nie wyświetla, aczkolwiek po wpięciu
wtyczki do karty graficznej (nawet przy wyłączonym komputerze) monitor
'widzi' coÅ› po drugiej stronie .
Jak można sprawdzić co jest przyczyną, ew. jak go reanimować?

--
Pozdrawiam
Lukasz