Re: [INFO] Dyski WD 3TB RED

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 04 Nov 2012 16:13:36 GMT

On 2012-11-04, Chris <spam_at_spam.de> wrote:
> 2 różne źródła bo dla siebie brane nie od nas bo się skończyły :)''

Ta. Kupujesz jeden dysk w Krakowie, drugi w Szczecinie, ale i tak
oba przyjechały z hurtownii w Poznaniu :P. Nie wydaje mi się, żeby
to był jakiś bardzo popularny HDD (możesz zdradzić ile Wam poszło już?),
więc wszystkie dotąd sprzedane sztuki w Polsce mogły przypłynąć
jednym kontenerem :).

> Upadek nie ma wpływy na HDD DEATH zwłaszcza że oba dyski padły na raz i
> nie od razu, oba pracowały niecały miesiąc.

No jeśli padły na raz, to pewnie prąd. Może są wrażliwe na skoki
napięcia? Miałeś w tym momencie wpięty obok nich jakiś inny dysk, który
przetrwał?

> Bo to nowość, dyski serii RED mają 2 czy 3 miesiące życia dopiero.

Ale sÄ… bardzo popularne i szeroko komentowane (tzn. chwalone). Pewnie
komuś już by padły. Spróbuj znaleźć komentarz o padającym Red... :).

pozdrawiam,
PK