Re: [INFO] Dyski WD 3TB RED

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sun, 04 Nov 2012 16:09:10 +0100

W dniu 2012-11-04 13:38, PK pisze:

> Elektronika gorzej jakości przyjechała do Polski? Lub gorzej: Twoja
> firma dostała wadliwe pudełko (może komuś upadło? :)).

2 różne źródła bo dla siebie brane nie od nas bo się skończyły :)''
Upadek nie ma wpływy na HDD DEATH zwłaszcza że oba dyski padły na raz i
nie od razu, oba pracowały niecały miesiąc.

> Na anglojęzycznych forach nie widziałem żadnych skarg (i trudno
> znaleźć via google). Na polskich zresztą też nie.

Bo to nowość, dyski serii RED mają 2 czy 3 miesiące życia dopiero.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.