Re: Jaki CPU i GPU do przyzwoitego przeglÄ…dania internetu?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun, 04 Nov 2012 16:56:35 +0100

W dniu 2012-11-04 15:50, Piotr Rezmer pisze:
> Sprawdziłem jeszcze czy można coś ustawić sensownego w BIOS. FailSafe
> nie zmieniło specjalnie sytuacji. Zauważyłem jednak coś niepokojącego w
> BIOS. Otóż zaczęły pojawiać się literówki. Przy przechodzeniu pomiędzy
> polami za pomocą strzałek, zaczęły się pojawiać zmiany pojedynczych
> liter w zupełnie przypadkowych miejscach.
Kondensatory na płycie, kondensatory w zasilaczu, karta graficzna
(ram/czip) ... wszystko stare i podejrzane, bez ogólnego przejrzenia
fizycznego tego komputera - to nawet szklana kula nie pomoże. A dalej to
jest fekaloplastyka przy takim sprzęcie, KAV-75 jest płytką klasy
sławnego ecs K7-S5A ;), kondensatory na nich puchły bez przerwy. Do
kompletu procesor amd z jądrem na wierzchu (ukruszone rogi?) i możliwa
porażka na każdym kroku.