Re: Jaki CPU i GPU do przyzwoitego przeglÄ…dania internetu?

Autor: Piotr Rezmer <p.r_at_bezbzdur.pl>
Data: Sun, 04 Nov 2012 15:50:01 +0100

Piotr Rezmer pisze:

> Dzięki za szczegółowy opis, może to jest metoda.

Cofnąłem się do Flash Playera 10.2 ale dwie strony z których korzystam
(speedtest, youtube) powiedziały że ta wersja jest za stara.

Sprawdziłem jeszcze czy można coś ustawić sensownego w BIOS. FailSafe
nie zmieniło specjalnie sytuacji. Zauważyłem jednak coś niepokojącego w
BIOS. Otóż zaczęły pojawiać się literówki. Przy przechodzeniu pomiędzy
polami za pomocą strzałek, zaczęły się pojawiać zmiany pojedynczych
liter w zupełnie przypadkowych miejscach. Czy ktoś miał już kiedyś
podobny problem? Może pada pamięć RAM przeznaczona na obszar tekstu?
Może przepisać BIOS płyty głównej (Soltek KAV-75)? Ostatnia z opcji:
puchnące kondensatory? Oprócz literówek, mam jeszcze efekt podobny do
bad pixeli, tzn. przy ekranie POST mam zapalonych kilkanaście
przypadkowych punktów rozrzuconych po ekranie. Nie jestem pewien czy są
to te same punkty przy każdym bootowaniu. Po uruchomieniu Windows "bad
pixele" znikają. Karta graficzna jest na AGP, czy możliwe by jakieś
styki zaśniedziały i dawały podobny efekt? Grafiki onboard płyta nie ma.

Aktualnie nie mam żadnych starych bebechów na podmianę. Kupowanie w
ciemno starych podzespołów chyba też nie ma sensu. Obawiam się, że
najsensowniejszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w niskobudżetową
nowÄ… platformÄ™.

PS: W MS Windows (Application Log) pojawiło się dużo wpisów dotyczących
WinMgmt. Mam dziwne uczucię że Free AV wyciął za dużo plików z system32
i nie mogę np. sprawdzić zależności pomiędzy usługami NT (ale to
wszystko już NTG).

--
pozdrawiam
Piotr