Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 04 Nov 2012 15:09:15 +0100

W dniu 2012-11-04 14:11, PK pisze:
> Tego się nie liczy. Prawdopodobieństwo, że coś wydarzy się dokładnie
> w określonej chwili jest równe zero.

Tniesz jak chcesz i nie czytasz wszystkiego ze zrozumieniem.
Powiedz rodzinom ofiar katastrof lotniczych (nie mam na myśli tej
Smoleńskiej), że pewne rzeczy nie mogą się wydarzyć naraz, bo dokładnie
tak to ująłem. Zazwyczaj coś wynika w połączeniu czynnika ludzkiego i
mechanicznego.

Bliskie zera w tym przypadku to: np. 0,0000001. Praktycznie niemożliwe,
ale nie jest to równe 0, bo co byś powiedział na wybuch bomby
elektromagnetycznej? Usmażyłaby całą elektronikę.

Ale to już dla mnie jest zupełnie jałowa dyskusja, więc z mojej strony EOT.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$