Re: a moze nowa grupa ???

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 04 Nov 2012 14:49:55 +0100

W dniu 2012-11-04 14:18, PK pisze:

> No ale przecie偶 studiujesz dziennikarstwo - kierunek uznawany za
> najgorzej przygotowuj膮cy do pracy zawodowej (i AFAIR maj膮cy jeden
> z najwi臋kszych odsetk贸w bezrobotnych absolwent贸w). Na pewno jest si臋
> czym chwali膰?

Dziennikarstwo i komunikacj臋 spo艂eczn膮 w systemie dwustopniowym na UJ
(sama pracownia telewizyjna kosztowa艂a kilka milion贸w z艂, a zaj臋cia z
prac. radiowej mamy w Radiu Krak贸w). Nie jest to dziennikarstwo na
Papieskiej Akademii Teologicznej, czy w og贸le jakie艣 ma艂ej,
niepa艅stwowej szkole.
Public relations, reklama, fotografika, wszelkiego rodzaju monta偶e 鈥 do
tego przygotowuj膮 nas bardzo dobrze. A 偶e r贸偶nie bywa i mog臋 sko艅czy膰 na
stanowisku przewijacza paska informnacyjnego w TVN24 鈥 c贸偶, ja wole
wierzy膰, 偶e jak si臋 chce i uwierzy, to mo偶na wszystko.

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$