Re: a moze nowa grupa ???

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 04 Nov 2012 13:48:59 +0100

W dniu 2012-11-04 13:31, PK pisze:

> Co Ty tak szpanujesz tymi studiami? Pierwszy w rodzinie dostałeś
> indeks czy co? :o Zainstaniałeś w gronie akademickim? Tzn. dostałeś
> tytuł od prezydenta czy co?

Nie. Po prostu są kierunki i 'kierunki'. Są uczelnie i 'uczelnie'. Są
grona akademickie i 'studenci'.

> Myślisz, że na grupie wszyscy kiblowali w podstawówce?

Nie, ale nasz instytut nazywają "instytutem gier i zabaw", co jednak
jest właściwe tylko dla pierwszego roku. Na drugim też jest fajnie, ale
zaczynają się już schody.

> Normalnie żal dupę ściska. Na którym jesteś roku? Robiłeś już jakiś
> wywiad? Ktoś chciał z Tobą gadać? :]

Krótko: Dziennik Polski, oddział regionalny.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$