Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 04 Nov 2012 13:42:09 +0100

W dniu 2012-11-04 13:23, PK pisze:

> W tym TotCmd, którego ukradłeś, bo jesteś biednym studentem z dwoma
> dyskami zewnętrznymi?

Tak, mam dwa zewnętrzne dyski. Jeden z zepsutego laptopa siostry, drugi
z mojego poprzedniego laptopa. Dokupiłem tylko kieszenie.
I nic nie ukradłem. Już ci próbowałem wytłumaczyć, że złodziej, bierze
oryginał i nie zostaje nic, a pirat robi sobie tylko kopię oryginału.
Poza tym, jak będę pracował, to zapłacę za licencję. Christian Ghisler
nic przeze mnie nie straci, a zarobi. Włącz myślenie, bo sama wiedza i
zdolności, to jednak trochę mało...

> Na raz tzn. w tej samej chwili? To prawdopodobieństwo się łatwo
> oblicza, bo wynosi zero. Zresztą padnięcie dysku w konkretnej
> chwili też ma zerowe prawdopodobieństwo.

Jak to obliczyłeś? Prawdopodobieństwo jest większe niż 0, bo w domu może
wybuchnąć pożar, a dysk leżący w miejscu, którego nie sprawdzasz
codziennie, może np. zniknąć x dni wcześniej. Aczkolwiek podzielam
zdanie, że jest bardzo bliskie zera.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$