Re: Trwale DVD - co o tym myslicie? {OT}

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 4 Nov 2012 12:59:00 +0100

R.e.m.e.K wrote:
> Dnia Thu, 01 Nov 2012 13:11:06 +0100, $heikh el $hah napisa艂(a):

> Jak na studenta to masz spory opor w mysleniu. Czy to, ze nosnik moze
> _rzekomo_ wytrzymac 1000 lat oznacza, ze uzytkownik powinien go uzyc,
> a nastepnie zakopac i przekazywac informacje przez 50 pokolen, zeby w
> koncu go ktos po 1000 lat odkopal? Nie wpadla, na drodze mozolnej
> dedukcji, do glowy mysl, ze skoro plyty maja wytrzymac 1000 lat, to
> drastycznie rosnie prawdopodobienstwo wytrzymania lat kilku? I ze
> dzieki temu ich przydatnosc do archiwizacji takze drastycznie wzrasta?

> [...]

ja by, powiedzia艂 ze wykazuje si臋 wprost modelow膮 ignorancj膮 jak na
wsp贸艂czesnego "dziennikarza" przysta艂o, oczywi艣cie my艣limy o kim艣 kto pisze
g艂upawe artyku艂u do debilnych portali oraz do tabloid贸w. Taki odpowiednik
fizycznego po podstaw贸wce, potrafi macha膰 艂opata ale ju偶 jaki ma by膰 szeroki
i g艂臋boki wykop to sam nie wymy艣li.