Re: a moze nowa grupa ???

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sat, 03 Nov 2012 21:41:47 +0100

W dniu 2012-11-03 20:13, PK pisze:

> To może Ty potrzebujesz.

Wiedziałem, że odpiszesz. Ty przypadkiem księdzem nie jesteś?
Przy kobietach nigdy nie przeklinam, w Internecie też unikam, a jeśli
trzeba, to piszę np. "k-wa". Jednak czasami mam ochotę napisać "DO KURWY
NĘDZY" i to robię, bo nie jestem świątojebliwym katolem.

LOL. Kobiety po prostu wolą http://wizaz.pl/forum/...

> Większość ludzi jest na tyle wychowana, że nie musi niczego
> "eufemizować". A jeśli ktoś ma z tym problem, bo do kobiet mówi
> per "świnia" (żona == "moja świnia") i co 3 słowa wrzuca "kurwę"
> czy jakiś jej zamienniki, to rzeczywiście fora nie są dla niego. Ani
> Usenet.

Dysponujesz taką wiedzą, a nie wiesz co to "kill file"?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$