Re: a moze nowa grupa ???

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 03 Nov 2012 19:13:48 GMT

On 2012-11-03, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> Nie, przez moderatorów wolność słowa jest najczęściej mocno ograniczana,
> nie można przeklinać, a czasami normalny facet potrzebuje i tworzą się
> kółka wzajemnej adoracji, czego prywatnie nie znoszę.

To może Ty potrzebujesz.

Ogólnie rzecz biorąc: moderatorzy na forach przeszkadzają głównie
burakom, trollom i podobnej maści kreaturom. Te kreatury przechodzą
na Usenet. W efekcie Usenet odstrasza ludzi normalnych. No i już dawno
uciekły z niego kobiety (nigdy nie było ich wiele, ale teraz to jest
po prostu dziwne).

> Na forum www można co najwyżej zadać jakieś pytanie, albo udzielić
> odpowiedzi. W usenecie można podyskutować pisząc to, co naprawdę się
> chce napisać, bez żadnego eufemizowania.

Większość ludzi jest na tyle wychowana, że nie musi niczego
"eufemizować". A jeśli ktoś ma z tym problem, bo do kobiet mówi
per "świnia" (żona == "moja świnia") i co 3 słowa wrzuca "kurwę"
czy jakiś jej zamienniki, to rzeczywiście fora nie są dla niego. Ani
Usenet. Ani jakiekolwiek formy kontaktu z innymi ludźmi (chyba że
takie na kozetce).

pozdrawiam,
PK