Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 02 Nov 2012 19:21:39 GMT

On 2012-11-02, Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl> wrote:
> Aha. Ja akurat nie słyszę różnicy (nigdy nie słyszałem).
> Może dlatego redukuję to do psychologicznego efektu -- czerpania
> przyjemności z po prostu posiadania plików z seksownym rozszerzeniem? :-]

Mi nawet żal było czasu na dokładne wsłuchiwanie się czy słyszę czy nie.
A jeszcze bardziej żal było mi miejsca na dysku (bo kilka lat temu dyski
były 10 razy mniejsze, a pliki muzyczne nie). A dziś po prostu puszczam
sobie muzykę i jest miło. A że tak naprawdę przez 90% czasu słucham jej
z telefonu lub ultrabiednych Logitech S-120, to po prostu nie ma o czym
mówić :).

pozdrawiam,
PK