Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 01 Nov 2012 22:40:46 +0100

W dniu 2012-11-01 20:32, Animka pisze:

> LOL
>
> Uważam, że dodatkowy dysk na USB wystarczy plus dodatkowo kiedyś
> zrobiona kopia na dvd.

To kwestia cenności danych, ale trzeba być mocno znerwicowanym
człowiekiem, by po archiwizacji na kilku powszechnie dostępnych
nośnikach, rozglądać się za kolejnymi. No i najlepiej co roku robić
kopie kopii, bo technologie się zmieniają i jak wcześniej pisałem – z
płytami CD/DVD będzie zapewne tak, jak z dyskietkami. Jak ktoś mi
znajdzie normalny sklep komputerowy, w którym można kupić stację na
dyskietki 8"/80KB, to mu stawiam flaszkę dobrej whisky czy czego tam
sobie zażyczy.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$