Drukarka A4 Laser kolor do biura

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu, 1 Nov 2012 21:09:29 +0100

Witam
Potrzebuje kupić do biura drukarkę laser-kolor A4 druku pism firmowych z
kolorowymi nagłówkami, oraz zdjęć z budowy w celach poglądowych.
Przebiegi miesięczne to kilkanaście tysięcy stron różnych dokumentów i
kilkadziesiąt - kilkaset zdjęć.
Istotne jest by drukarka posiadała automatyczny duplex i pracowała w sieci
(wbudowana karta sieciowa). Planowany koszt zakupu to ok 1500 zł.
Widziałem w działaniu drukarkę Canon LBP 7200Cdn i jakość oraz kultura jej pracy
przypadły mi do gustu.
Zastanawia mnie tylko, iż w specyfikacji producent podaje, że ma max. 16 MB
pamięci własnej. Czy to trochę nie za mało, gdy inni producenci dają już
kilkaset MB pamięci?
Warto kupić ten model?

Pozdrawiam
Paweł