Re: Serwer pod wirtualki

Autor: Raffaello <raffaello.host_at_house.in.pl>
Data: Thu, 01 Nov 2012 16:06:19 +0100

PK wrote:

> Ile osób będzie pracowało na tym serwerze? Jak duża baza danych
> i jakiego rodzaju zadania (tzn. głównie proste selecty czy jakaś
> złożona analiza)?

Do 50 osob mniej więcej, czyli w sumie niewiele. Baza danych jest spora
- Å‚Ä…cznie ma toto z 5 GB.

> Masz już te licencje XP czy coś uniemożliwia Ci zakup lepszego
> systemu?

Mam licencje i na tym miałaby iść bazka jakaś pod WFy i inne badziewia.

> Poza tym planujesz profesjonalny serwer za dużo dolarów, a pytasz na
> usenecie? Tzn. pracę chcesz stracić czy co? :]

Upewniam się, że dobrze myślę, mam swoj wybor konkretnego serwera,
konkretne rzeczy, ktore chcę wsadzić, ale pytam jeszcze innych bo w
wirtualizowanie jeszcze się nie bawiłem.
A to chyba nie wstyd pytać?