Re: Serwer pod wirtualki

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 01 Nov 2012 14:53:28 GMT

On 2012-11-01, Raffaello <raffaello.host_at_house.in.pl> wrote:
> Zastanawiam siÄ™ nad postawieniem na jednym serwerze kilku maszyn.
> Chciałbym mieć tam:
> - 2 maszyny z XP do księgowości i zdalnego działania
> - serwer pocztowy - coÅ› na Debianie
> - serwer aplikacji - Samba + baza danych
> - serwer plikow - Samba
> + w przyszlości może jeszcze jakaś inna maszyna.
>
> Zastanawiam się nad wyborem maszyny - ktoś coś rzucił o jakimś
> Proliancie, ktoś inny poleca Della R7x0... A co Wy byście polecili
> dobrego? Osobiście myślałem o jakiejś maszynce z 6-8 rdzeniami po 3GHz,
> [...]

Ile osób będzie pracowało na tym serwerze? Jak duża baza danych
i jakiego rodzaju zadania (tzn. głównie proste selecty czy jakaś
złożona analiza)?

Masz już te licencje XP czy coś uniemożliwia Ci zakup lepszego systemu?

Poza tym planujesz profesjonalny serwer za dużo dolarów, a pytasz na
usenecie? Tzn. pracę chcesz stracić czy co? :]

pozdrawiam,
PK