Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu, 01 Nov 2012 13:33:47 +0100

Dnia 2012-11-01 13:11, Użytkownik $heikh el $hah napisał:

> Nie masz argumentów za potrzebą, by nośnik miał żywotność liczoną w
> ERACH i pierdolisz bzdury, bo pomijając Sapera, Pasjansa, Wormsy i GTA,
> w które grałem do końca liceum, gry mnie nie interesują, a że studiuję
> dziennikarstwo i uczę się fotografiki, to mam zarówno bazę danych, jak i
> trochę cennych zdjęć, pomijając znowu archiwa e-mail i pliki
> konfiguracyjne kilku programów (choćby TotCmd), więc może sam się oddal
> szybkim biegiem z tego wątku.

Po bredniach jakie wypisujesz w usenecie nie wierzę że cokolwiek
studiujesz, nie posądzam cię nawet o posiadanie matury. Twoje
zainteresowania ograniczają się do mody panującą wśród dzieciaków
na po pegeerowskiej prowincji i próbach błyśnięcia na coraz to nowej
grupie dyskusyjnej. Wszędzie dosyć szybko jesteś rozpoznawany.
Przepraszam że cię dekonspiruje ale próbuj błyszczeć na jakiejś
innej grupie.

Pozdrawiam