Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 01 Nov 2012 13:11:06 +0100

W dniu 2012-11-01 12:38, R.e.m.e.K pisze:

> Nie mierz wszystkich swoja miara. Naprawde myslisz, ze wszyscy komputerow
> uzywaja do zabawy i sciagania pirackich gier?
> Innymi slowy rzucasz sie jak piskorz w siatce i naprawde nie wiem o ch... Ci
> biega. Nie masz nic do powiedzenia w watku to zmilcz.

Nie masz argumentów za potrzebą, by nośnik miał żywotność liczoną w
ERACH i pierdolisz bzdury, bo pomijając Sapera, Pasjansa, Wormsy i GTA,
w które grałem do końca liceum, gry mnie nie interesują, a że studiuję
dziennikarstwo i uczę się fotografiki, to mam zarówno bazę danych, jak i
trochę cennych zdjęć, pomijając znowu archiwa e-mail i pliki
konfiguracyjne kilku programów (choćby TotCmd), więc może sam się oddal
szybkim biegiem z tego wątku.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$