Re: Laptop - slaba bateria - jak poprawic?

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Wed, 31 Oct 2012 22:25:40 +0100

On 2012-10-31 20:44, $heikh el $hah wrote:

> Zależy od przypadku. Ja mam np. łącze 40Mb na światłowodach i chciałbym,
> żeby strony ładowały mi się natychmiastowo, choć zdaję sobie sprawę z
> tego, Ĺźe fakt, iĹź tak nie jest, jest rĂłwnieĹź powodowany adblockiem i
> tym, że strony są przeładowane flashami i nie jest to wyłącznie wina
> laptopa, ktĂłry ma AMD A4-3300M APU with Radeon(tm) HD Graphics (2C
> 1.9GHz/2.5GHz, 667MHz IMC, 2x 1MB L2) z 4GB DDR3 SO-DIMM 1.33GHz 64-bit,
> więc zabytkiem chyba jeszcze nie jest.

Czy masz 40Mbps FTTH czy 4Mbps DSL w przypadku conajmniej 90% stron,
pewnie z fejsbuniem na czele, nie robi to roznicy ;). Podobnie z iloscia
tresci na przecietnej stronie, tym bardziej zakladajac ze
wlasnie adblock powycina najbardziej irytujace flashowe badziewie.

Tak czy owak galopada z wymiana sprzetu nie jest teraz tak wielka jak
kiedys. A roznice rzedu dziesiatych czesci sekundy tez malo komu
robia roznice. Zamiast wymieniac sprzet zawsze mozna wybrac lepsza
przegladarke albo ja w nieznacznym stopniu dopasowac. Slowem, to
nie powod dla wiekszosci przykladowych Polakow, zeby co dwa lata
wydawac conajmniej 2k na nowy komputer kiedy stary przeciez sie
nie popsul.

--
memento lorem ipsum