Re: QNAP TS-212 czy Synology DS212j?

Autor: gawfron <gawfron_at_spamik.pl>
Data: Tue, 30 Oct 2012 21:11:31 +0100

W dniu 2012-10-30 20:56, kazio101 pisze:

> Po głębokich analizach widzę że:
> QNAP ma gniazdo USB z przodu a Synology nie ma, (fajne do robienia kopii
> na pendrive gdy będzie stał pod biurkiem)
> Synology wyłącza wentylator gdy śpi, QNAP nie (na poczatek NAS ma stać w
> mojej sypialni)

Jak bardzo na początek? Bo jeśli dłużej, to koniecznie cichy. Z tym, że
nawet bez wiatraka może być słychać dyski. Tak miałem w swoim Qnapie
bezwiatrakowym.
I stanowczo najlepiej go podpiąć na kablu do gigabit ethernetu. Wtedy
kopiowanie na pena można rtobić za pośrednictwem zwykłego kompa i też
pięknie pójdzie.