Re: Laptop FullHD

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 28 Oct 2012 21:50:44 +0100

W dniu 2012-10-28 20:52, Freddie28 pisze:
> Laptopa 15" nosi się w plecaku tak samo jak 17", a ja na dodatek jeżdżę
> samochodem, więc dla mnie laptop 17" nie jest problemem.

OK, rozumiem, choć ja plecaków nie znoszę, więc zostaje mi tylko teczka.

> A teraz skupmy się na moim pytaniu: jaki model laptopa polecacie?

A co jest nie tak z tym DELL-em? Dobra marka, rozpoznawalna (co może
odgrywać niewielką, ale zawsze jakąś rolę przy kliencie), hardware
pasuje, klawiatura wygląda na dobrze rozplanowaną.

> Jak na razie znalazłem dwa modele takich laptopów.

No i fajnie, ale chyba nie oczekujesz, że ktoś będzie poświęcał czas na
szukanie dla Ciebie kolejnych? Wymieniłeś dwa. Ja bym polecił DELL-a.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$