Re: Laptop FullHD

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 28 Oct 2012 20:52:45 +0100

On Sun, 28 Oct 2012 08:43:40 +0100, $heikh el $hah wrote:

> PS – Dla mnie laptop >15,4 po prostu traci już na sensie; mobilność
> zachowuje w domu/mieszkaniu, ale czy mieszkasz w jakimÅ› ogromnym?
> Mnie się nawet swojej 'piętnastki' nie chce odłączać od peryferiów i na
> zewnÄ…trz biorÄ™ netbooka, albo nawet tylko 'telefon' (XperiÄ™).

Laptopa 15" nosi się w plecaku tak samo jak 17", a ja na dodatek jeżdżę
samochodem, więc dla mnie laptop 17" nie jest problemem. A 17" FullHD jest
mi potrzebne aby móc przez klientem pokazać swoją pracę w wygodny sposób,
bez proszenia się o zewnętrzny monitor lub rzutnik oraz bez jeżdżenia nosem
po ekranie 13". Nie każdy ma wypasioną salę konferencyjną a po za tym
czasami najszybciej załatwia się sprawy bezpośrednio przy biurku klienta.
Moc obliczeniowa jest potrzebna do CAD-ów/viewer-ów.

A teraz skupmy siÄ™ na moim pytaniu: jaki model laptopa polecacie? Nie gdzie
kupić, tylko co kupić. Podzespoły są znane, pozostaje pytanie która firma
zmontowała z nich laptopa i jak się nazywa model tego laptopa. Jak na razie
znalazłem dwa modele takich laptopów.