Re: Laptop - slaba bateria - jak poprawic?

Autor: Jurek W <jurwaw_at_klub.chip.pl>
Data: Sat, 27 Oct 2012 20:38:05 +0200

Bateria jest do wymiany na pewno. Pytanie czy nie w ramach gwarancji (masz
ponad rok, ale nie podajesz ile wynosi ten "ponad rok").
Co do wyjmowania baterii są różne szkoły. Ja w MSI i w Acerze nigdy nie
wyjmuję. MSI serii VR ma ponad 40 lata, Acer AS ponad 3. Jeden i drugi mają
już ubytki pojemności, ale nie takie, żeby nawet w okresie gwarancyjnym
stanowiły podstawę do wymiany.
Niezależnie jak intensywnie baterię eksploatujesz, zakładam że zgodnie z
zasadami sztuki, to i tak kiedyś padnie. Po prostu ten wyrób ma swoją
żywotność.

Jurek W