Zewnętrzna karta dźwiękowa ze zintegrowanym hubem USB?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sat, 27 Oct 2012 12:08:37 +0200

Dotychczas używałem Toshiba Multimedia Center (w środku Creative), ale
się sfajczyła, tymczasem w laptopie mam tylko 3 porty USB, a w praktyce
dwa. W jednym musi tkwić odbiornik od zewnętrznych klawiszy i myszy,
drugi zostaje na kartę dźwiękową, a mam jeszcze dwa zewnętrzne dyski,
być może drugą drukarkę (nową już celowo kupiłem na wi-fi), a wiadomo,
że jeszcze czasem trzeba podłączyć telefon, dyktafon, czy jeszcze coś
innego. Szukałem trochę i takiej karty nie znalazłem, ale może ktoś coś
takiego widział? I nawet nie musiałaby być 5.1. Audio mam stereofoniczne.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$