Dysk ciągle "piłuje"

Autor: Eryk <justyna.mal_at_onet.eu>
Data: Tue, 23 Oct 2012 13:13:48 -0700 (PDT)

Witam od dwóch dni dostaję szału.

Jeden z dysków ciągle pracuje włącza się i wyłącza i tak na zmianę
(dysk G). Cały czas coś mieli.

Działa to pod W7 64 bit. Gdy chcę sprawdzić dysk system twierdzi, że
jest zajęty po restarcie przeprowadza test i niby jest ok a potem
znowu "piłuje".

Nie mam żadnych nowych programów, w weekend instalowałem 2 gry na
Originie. Nie mogę stwierdzić, że to się stało po instalacji bo grałem
w drugim pokoju... Po odinstalowaniu tych programów bez zmian.
Sprawdziłem obciążenie dysków i obciążenie G jest tożsame z C, tzn w
tym samym momencie są obciążone podobnie oba ale C nie słychać (ssd).

Dysk odzywa się co chwilę ale jego zajętość się nie zmienia (myślałem,
że mimo wyłączenia archwizacji dzieje się coś takiego ale jednak nie).

Antywirus nic nie znajduje. Zapuściłem go teraz na gruntowne zbadanie
i zajrzę rano.

Co to może być? Pomocy jestem bliski obłędu :)

Jutro chyba odłączę dysk bo pogryzę klawiaturę...

Pozdrawiam
Eryk