Re: HP Probook 6570b - opinie.

Autor: Piotr Rezmer <p.r_at_bezbzdur.pl>
Data: Tue, 23 Oct 2012 20:36:04 +0200

PK pisze:

> No to ja zdecydowanie polecam. Bardzo dobre matryce, świetne baterie,
> zadowalające ogólne projekty, niezłe wsparcie.
> Wystarczy trzymać się tego samego ograniczenia, co przy innych firmach:
> kupować tylko laptopy drogie lub z serii biznesowych.

Sęk w tym że Probook to właśnie seria biznesowa. Nie wiem czy należy do
drogich. OIDP kosztował około 3000 zł. Posiada slot do stacji dokującej,
wersja b w moim przypadku oferowała matową matrycę o rozdzielczości
1680x1050.
Co z tego że matryca dobra, świetna bateria jeśli padają luty?

--
pozdrawiam
Piotr