Re: Pasywne GT630 czy poczekać?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue, 23 Oct 2012 02:40:50 +0200

W dniu 2012-10-21 14:21, PK pisze:
> Planuję postawienie na biurku drugiego monitora i jest to chyba niezły
> moment na kupienie karty graficznej (teraz jestem na zintegrowanej
> X4500).
A co stoi na przeszkodzie, by nadal na zintegrowanej pozostać?
Jeśli to brak drugiego wyjścia cyfrowego, to da się szybko i tanio
załatwić odpowiednim interfejsem (dvi-add2 do kupienia za kilka zł na
alledrogo -
http://www.asus.com/999/html/events/mb/mbimages/dvi_add_card.jpg -
wsadza się to w złącze PCIe, ale to tylko wyprowadzenie sygnału z
zintegrowanej karty (dowolny intel GMA/HD).