Re: Takie czasy... :)

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 22 Oct 2012 20:48:54 +0200

W dniu 2012-10-22 19:32, Przemysław Ryk pisze:

> [...]

Dlatego zawsze zastanawiało mnie jak MS napisał swojego WinWorda 2.0, że
działało to tak cholernie szybko w porównaniu z konkurencją.
AmiPRO to był wół na słabym sprzęcie stosunku do WinWorda 2.0.
Zagadką było to nie tylko dla użytkowników końcowych, bo AFAIR
konkurenci (producenci AmiPRO, WordPerfecta itp) wysuwali w stosunku do
MS zarzuty o wykorzystywanie nieudokumentowanych funkcji MS Win 3.x w
tym celu.

--
/MB