Re: Takie czasy... :)

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 22 Oct 2012 19:32:03 +0200

Dnia Wed, 17 Oct 2012 18:07:56 +0200, Jaskiniowiec napisał(a):

> Nie pamietam juz w jakiej "jakosci", bo to ~20lat temu bylo :D

Rok wydania - 1993. Leci ten czas. Żałuję, że dodatku „Tactical Operations”
nigdy nie dorwałem.

> Aczkolwiek przyznasz, ze bylo to grywalne :)

Człowieku - ile ja to razy przeszedłem, to nawet nie zliczę. :D

> Przypomniala mi sie jeszcze jedna kultowa na tamte czasy gierka. Banalnie
> prosta graficznie, za to grywalna do tego stopnia, ze z kumplem
> grywalismy w to do poznych nocy. Niestety nie pamietam nazwy (Tanks?).
> Byly czolgi i trzeba bylo tak wycelowac, oraz dobrac amunicje, by
> zestrzelic przeciwnika. Lufa to byla taka kreseczka, ktora sie sterowalo
> klawiatura... Trzeba bylo tez dobrac moc wystrzalu, zeby nie
> przestrzelic. Z checia zagralbym w to dzisiaj.

W to akurat nie grałem. Znacznie później w podobnych klimatach to AFAIR
Worms były. :)

> A Windowsa 95 to instalowalem juz na P133 z 8MB RAM. Hehehe o ile dobrze
> pamietam, zajmowalo to 32 dyskietki... Moja pierwsza instalacja polegla,
> bo przedostatnia dyskietka byla uwalona :D

Zabawy owszem - było co nie miara. :D

> Nie zapomne tez smiesznej akcji, jak z kumplem pojechalismy na gielde do
> Katowic (stara gielda kolo Spodka w jakiejs szkole). Pytalem wowczas o
> OS/2. W odpowiedzi slyszalem, ze nie, takiej gry to oni nie maja :D To byl
> chyba 95r. Na szczescie dalo sie uzyskac toto calkiem legalnie za calkiem
> przyzwoite pieniadze, a pozniej upgradowac do Warpa.

KojarzÄ™ miejsce (ja z Sosnowca). :D KiedyĹ› mi tam wyrenderowanÄ… animacjÄ™
opchnęli jako symulator lotu. Tego samego dnia zdążyłem wrócić, a cwany
sprzedawczyk na widok mojej żądzy mordu w oczach raz dwa reklamację uznał.
;D

> Co zapamietalem z tamtych czasow, to niesamowity porzadek na dysku. Niby
> dysk malutki(1.2G), ale na nim bylo i kilkadziesiat filmikow, i jakies
> gierki i system i kilka sporych progsow (borlandy chyba byly najwieksze) i
> masa ebookow etc. Zawsze wiedzialem polozenie wiekszosci plikow :)
>
> Ech, az sie lezka zakrecila ;)

Co jak co, ale porządek na dysku to dalej mam wręcz zamordystycznie
utrzymywany. :D

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                     (znalezione gdzieś w necie ) ]